سگ

جلوگیری از دعوای سگ ها با این نکات ساده که باید بدانید

دو سگ که در پارک در حال دعوا کردن و گاز گرفتن هم هستند.رفتارهای معمول و آموزش سگسگجلوگیری از دعوای سگ ها با این نکات ساده که باید بدانیدسحر خدیوی۲۳ اسفند ۱۴۰۰۶ نظر12.1k
در این مطلب می‌خوانید:

علت دعوا سگ‌ها چیست؟
اکثر سگ‌ها می‌خواهند با هم نوعان خود معاشرت کنند، در غیر این صورت فکر می‌کنند که در سلول انفرادی زندگی می‌کنند. مطمئناً، سگ‌ها عاشق همنشینی با انسان‌ها هستند، اما هر از چند گاهی باید با کسانی که با زبان خودشان صحبت می‌کنند، ارتباط برقرار کنند. اما جمع شدن سگ‌ها دور هم، بدون خطر نیست. سوء برداشت حیوان، برخورد اشتباه با یک سگ هم نوع، و یک بد شانسی ساده ممکن است منجر به نزاع و دعوا کردن سگ‌ها با هم شود. جلوگیری از دعوای سگ ها بهترین کاری است که می‌شود انجام داد. دانستن اینکه چه کاری باید قبل، حین و بعد از دعوای سگ‌ها انجام دهید بهترین راه برای به حداقل رساندن صدمات احتمالی است.

در این مقاله از مجله پت خرید به بررسی دعوای سگ‌ها، روش‌های جلوگیری از دعوای سگ‌ها، راه‌های پیشگیری از درگیری و همچنین کنترل سگ‌ها در زمان دعوا کردن خواهیم پرداخت.

جلوگیری از دعوای سگ بهترین دفاع است
مطمئناً پیشگیری از دعوای سگ‌ها گزینه‌ای بهتر از برخورد با آن پس از شروع درگیری است. باید به خاطر داشته باشید که شما نمی‌توانید این موضوع که صاحبان سگ‌های دیگر، چگونه با حیوان خود رفتار می‌کنند را کنترل کنید. بنابراین شما فقط مسئول آموزش و مدیریت سگ خودتان هستید. برای جلوگیری از دعوای سگ‌ها این نکات را بهتر است بدانید:

۱٫ مراقب اوضاع باشید
وقتی سگ شما در مجاورت همنوعان دیگر خود و در تعامل با آنهاست، به حرکات گروه توجه کنید. اکنون زمان آن نیست که آنقدر در گوشی، کتاب یا مکالمه خود غرق شوید که هنگام شروع دعوا بین سگ تان با سگ دیگری متوجه آن نشوید. بازی معمولی و شاد این حیوانات معمولاً شامل پارس کردن زیاد و کشتی گرفتن با هم می‌شود. بنابراین تعیین زمان بروز دعوا بین سگ‌ها ممکن است دشوار باشد. علائمی که باید مراقبت آنها بود و نشان می‌دهند که دعوای سگ‌ها می‌تواند قریب الوقوع باشد:

دم شق و رق یا وضعیت بدن
صدای عمیق‌تر برای غر زدن یا پارس زدن
پارس کردن با صدای بلند و نشان دادن دندانهای زیاد
گاز گرفتن
حیوانی که سعی در فرار کردن دارد اما انگار اجازه انجام این کار را ندارد
جالب است بدانید: سگ ترسو و نحوه برخورد کردن و درمان ترس سگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *